Fundación Horacio de J. Restrepo

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player. Somos una entidad sin ánimo de lucro dedicada a llenar de oportunidades a niñas menos favorecidas; tenemos claro que inculcarles valores y bases sólidas, las transformaremos en mujeres íntegras que construyan sociedad. Nos encargamos de dar amor, educación y protección que dejen en estas jóvenes principios, valores y un alto nivel de calidad humana con un gran sentido de ayuda y respeto por los demás.

OVERVIEW

The domain fundacionhjr.org currently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have downloaded six pages within the site fundacionhjr.org and found zero websites referring to fundacionhjr.org. We were able to find two contacts and directions for fundacionhjr.org to help you reach them. The domain fundacionhjr.org has been on the internet for seven hundred and fifty-six weeks, twenty-seven days, sixteen hours, and twenty-six minutes.
Addresses
Apr 2010

FUNDACIONHJR.ORG TRAFFIC

The domain fundacionhjr.org has seen fluctuating levels of traffic all through the year.
Traffic for fundacionhjr.org

Traffic ranking (by month) for fundacionhjr.org

Traffic ranking by day of the week for fundacionhjr.org

FUNDACIONHJR.ORG HISTORY

The domain fundacionhjr.org was created on April 23, 2010. It is currently seven hundred and fifty-six weeks, twenty-seven days, sixteen hours, and twenty-six minutes young.

WEBSITE AGE

LINKS TO FUNDACIONHJR.ORG

WHAT DOES FUNDACIONHJR.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacionhjr.org Mobile Screenshot of fundacionhjr.org Tablet Screenshot of fundacionhjr.org

Alejandro Ramirez

Haslacher str 6

Freiburg, 79115

Yahoo! Inc

YahooDomains TechContact

701 First Ave

Sunnyvale, California, 94089

US

FUNDACIONHJR.ORG SERVER

I detected that the main root page on fundacionhjr.org took two hundred and sixty-six milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider fundacionhjr.org not secure.
96.127.149.234

ns1.cubica.co
ns2.cubica.co
ns3.cubica.co
ns4.cubica.co

We observed that this website is weilding the Apache os.

Fundación Horacio de J. Restrepo

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain fundacionhjr.org states the following, "Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player." I analyzed that the website stated " Somos una entidad sin ánimo de lucro dedicada a llenar de oportunidades a niñas menos favorecidas; tenemos claro que inculcarles valores y bases sólidas, las transformaremos en mujeres íntegras que construyan sociedad." They also stated " Nos encargamos de dar amor, educación y protección que dejen en estas jóvenes principios, valores y un alto nivel de calidad humana con un gran sentido de ayuda y respeto por los demás."

SEE OTHER WEBSITES

Fundación HLDT

Apoya a los niños mas necesitados de la blogosfera; ellos solo piden un poco de amor. Sábado, 7 de junio de 2008. Hola guapa me llamo Rubén 37 años tauro soy Ing. Geólogo Vivo en el d. por la zona poniente, por la torre de Pemex. 161;Uy que lindo! .

HOGAR DULCE HOGAR

Un futuro diferente a la niñez vulnerable y marginada de México,. Apoyamos niños en situación de riesgo o abandonado social.

Fundación Hogares

Fundación Hogares es una Institución de Asistencia Privada que promueve la participación y compromiso social para construir comunidades capaces de resolver sus necesidades y mejorar el lugar en el que viven. Fundación Hogares implementa programas de desarrollo comunitario, intervenciones comunitarias urbanas y evaluación en las 32 entidades federativas de México. Se crea el primer programa de organización social, convirtiéndose en el eje central de la metodología de intervención de la fundación.